3 Şubat 2010 Çarşamba

İlk Dokunuş



Bir küçük hikaye varmış birinin yüreğinde ve paylaşmak istemiş şu kelimelerle:
" Bir süre önce bir arkadaşım burayı bana hediye etti...Kendisi için bir blog ismi ararken onun önerdiklerinde biri tam da benim hayalime uygundu.Ve ona çok teşekkür ederim ki o ismi bana hediye etti ve bu blogu açtı.Şimdi burada sizinle hikayelerim başta olmak üzere, şiirlerimi, çizimlerimi ve daha birçok çalışmamı paylaşacağım...Buraya hangi yolla ulaşmış olursanız olun tek dileğim minik de olsa bir dokunabilmesi buranın kalbinize...
Matrixsakini bu blog sayesinde inanılmaz bir dokunuş yaptı ve şimdi ben de sizin için bunu gerçekleştirmek istiyorum...
İyi vakit geçirmeniz dileğiyle..."
...ve başlamış ilk dokunuşuyla anlattıkça artan paylaştıkça anlam kazanan hikayelerini.





0 yorum:

Yorum Gönder